GUARNIR SARRAL PER NADAL TÉ PREMI

21/12/2021 Actualitat

GUARNIR SARRAL PER NADAL TÉ PREMI

Del 24 de Desembre al 10 de Gener, l'Ajuntament de Sarral, junt amb les Guies voluntàries i el Club de Lectura, han organitzat una activitat familiar per triar quins són els balcons més ben guarnits del poble entre tots els que s'hagin inscrit a l'Ajuntament.

Tots aquells que vulguin podran fer de jutges votant del 1 al 10 els balcons que més goig facin. I per fer-ho més divertit, hauran de buscar entre els balcons les peces del tradicional caganer.  Podran recollir les butlletes de votacions a l'Ajuntament o imprimir-les de la pàgina web, facebook, instagram o Twitter. Hauran de portar les butlletes a l'Ajuntament o enviar-les al correu mdvargas@sarral.altanet.org. Hi ha temps fins al 10 de gener del 2022.