2on CONCURS DE GUARNIR BALCONS I APARADORS

20/12/2022

2on CONCURS DE GUARNIR BALCONS I APARADORS

Aquest any tornem a premiar els balcons i aparadors més ben guarnits. Com a novetat, farem distinció entre balcons i aparadors, competint en diferents categories. Hi haurà premis pels tres millors balcons i els tres millors aparadors. Per participar com a concursants, nomès heu d'anar a l'Ajuntament i omplir la butlleta, trucar per telèfon al 977890010 i donar les vostres dades per participar, o enviar al correu eletrònic dvargas@sarral.cat la butlleta que trobareu adjunta. Teniu temps fins el 22 de deesembre per apuntar-vos com a participants.

El jurat, igual que l'any passat, seran els veïns i visitants del poble. Nompès hauran de venir a buscar la butlleta a l'ajuntament, o descarregar-sela de la pàgina web a partir del dia 23 de desembre. Les votacions es podran fer del 23 de desembre al 8 de gener. Heu de portar les butlletes amb la vostra tria a l'Ajuntament o enviar-les al correu dvargas@sarral.cat. Teniu temps fins al 12 de gener.

Els guanyadors es faran saber per ebando el dia 15 de gener.

Animeu-vos a participar com a concursnats i també com a jurat. Omplim Sarral de Nadal. Bones Festes.